CLARK-HUTCHINSON
Raga-Psych for Blues Guitar
Ο Andy Clark ήταν ένας πολυοργανίστας που έπαιζε με πολύ ευφάνταστο τρόπο σαξόφωνο. Όσον αφορά στον Mick Hutchinson μάλλον θα πρέπει να ψάξει πολύ κανείς για να τον παρομοιάσει στον τρόπο που έπαιζε κιθάρα. Απλά κιθαρίστες όπως ο Peter Green, o John McLaughlin και ο Sonny Sharrock συχνά ανέφεραν το παίξιμο του ως μεγάλη επιρροή για αυτούς. Το σχήμα αυτό ενισχυμένο ενίοτε από ντράμερ και μπασίστα έκανε συνολικά 4 δίσκους στην Decca από το 1969 έως το 1971.
The Summer Seemed Longer (1969)
Ηχογραφημένο τον Μάρτιο του 1969, το πρώτο LP από το ντουέτο των Mick Hutchinson και Andy Clark απορρίφθηκε από την Decca, επειδή υποτίθεται το τρακ "Make You" θεωρήθηκε άσεμνο. Είναι το ίδιο πιθανόν να έγινε επειδή δεν ήταν τόσο καλό, αν και το υπέροχο δεύτερο άλμπουμ τους έγινε απλώς δυο μήνες αργότερα και είναι σε ένα εντελώς διαφορετικό στυλ.
Guess I Have to Set You Free (1969)
A=MH2 (Decca Nova (S) DNR 2) 1/70
Άγριοι και ασυμβίβαστοι αυτοσχεδιασμοί σε μία jazz rock συλλογή...
Η κιθάρα του Hutchinson που απογειώνεται και ουρλιάζει, είναι εντελώς ξεχωριστή και οι δύο τους είναι καλοί μουσικοί και έχουν κάτι να πουν...
Όλη η δεξιοτεχνία του λευκού Ευρωπαίου μουσικού της rock του 20 αιώνα είναι διαθέσιμη να την θαυμάσει κάθε θνητός σε όλο αυτό το σετ.
Impromptu in E Minor (1970)
Αν και το ντουέτο παίζει μία ποικιλία οργάνων-έγχορδα και πνευστά-είναι το παίξιμο της κιθάρας του Hutchinson που παρουσιάζεται περισσότερο και η τεχνική του ικανότητα ανταγωνίζεται μόνο από την εφευρετικότητα του...
Το άλμπουμ αυτό είναι άριστο και οι μουσικοί ενισχυόμενοι από περισσότερα όργανα στις live εμφανίσεις τους, παρασύρουν όλο και μεγαλύτερο κοινό.
Textures in 3/4 (1970)
Αυτές οι μεγάλες εκδρομές στον αυτοσχεδιασμό είναι επομένως έντονες και πειστικές και δεν επαναλαμβάνονται, όπως κάποιες άλλες κάνουν.
Το κομμάτι που ανοίγει "Improvisation on An Eastern Scale" έχει πολύ άγρια κιθάρα. Το "Acapulco Gold" είναι ένα γλυκό, σχεδόν jazz θέμα, το "Impromptu in E Minor" έχει ακόμα περισσότερη καυτή κιθάρα πάνω από ήρεμο παίξιμο στο πιάνο, το "Textures in 3/4" σκορπίζει σόλο από κιθάρα και σαξόφωνο πάνω από ένα μελαγχολικό groove και το "Improvisation on An Indian Scale" παρουσιάζει ανωτάτου επιπέδου fleet-fingered παίξιμο, δηλαδή πολύ-πολύ γρήγορο. Πολύ ουσιαστικό άκουσμα και συστήνεται σε όλους όσους έχουν την μουσική ως επάγγελμα. Ουδέτερο ή αδιάφορο πιθανώς άκουσμα για όσους δεν ενδιαφέρονται για την μουσικότητα και απλά θέλουν να ακούσουν ένα καλό τραγούδι.
Improvisation on An Indian Scale (1970)
Retribution (Deram SML 1076) 11/70
Αυτή τη φορά εγκαταλείπουν την μουσική ακεραιότητα για την διασκέδαση...
Το "Death, the Lover" είναι τρομακτικό και θα σε φρικάρει, αλλά ευτυχώς εξελίσσεται με σχετικά ήρεμο κλείσιμο. Αυτό το τρακ και το "Free to Be Stoned" κάνουν αυτό το άλμπουμ να αξίζει.
Free to Be Stoned (1970)
Η προσθήκη ντράμερ και μπασίστα προσθέτει δύναμη στον ήχο τους, αλλά το στοιχείο της raga που υπήρχε στο A=MH2 έχει εξαφανιστεί.
Best Suit (1970)
Death, the Lover (1970)
Gestalt (Deram SML 1090) 12/71
Δύο πολυοργανίστες με την προσθήκη ντραμς, οι οποίοι γράφουν όλο το υλικό. Μία αίσθηση δήθεν και λίγη σύγχυση, όπως φαίνεται στα δύο "Disorientated" κομμάτια. Όμως κάποιοι στίχοι είναι πολύ καλοί.
Love Is the Light (1971)
The Light Burns on (1971)
Η φωνή του Andy Clark γεμάτη με θλίψη, αλλά ποτέ κλαψιάρικη. Και επιπλέον, να παίζει σαξόφωνο σαν δαιμονισμένος.
Man's Best Friend (1971)
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου