Αποποίηση Ευθύνης

Δηλώνεται ότι η ευθύνη των αναρτήσεων, καθώς και του περιεχομένου αυτών ανήκει αποκλειστικά στους συντάκτες τους, ρητώς αποκλειόμενης κάθε ευθύνης σχετικά του ιστότοπου. Το αυτό ισχύει και για τα σχόλια που αναρτώνται από τους χρήστες σε αυτό.

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

 





BARBARA DICKSON







Folk Attitude







Μπορεί η καριέρα της να απογειώθηκε από την στιγμή που συνάντησε τον θεατρικό συγγραφέα, στιχουργό και συνθέτη Willy Russell, όμως η Barbara Dickson είχε ήδη κάνει μία σημαντική δισκογραφική δουλειά. Από πολύ μικρή είχε στραφεί στην μουσική, της άρεσαν πολύ τα χιτ της εποχής από τους Everly Brothers, τους Shadows, κλπ, όπως της άρεσαν επίσης οι Beatles όταν εμφανίστηκαν. Στα 17 της χρόνια άρχισε να πηγαίνει στο τοπικό folk κλαμπ, όπου ανακάλυψε τον Bob Dylan καθώς και την παραδοσιακή μουσική των Βρετανικών νησιών. Η σόλο καριέρα της ξεκίνησε το 1971, μετά από ένα άλμπουμ που έκανε μαζί με τον Archie Fisher. Εμείς θα μείνουμε στα αρχικά της βήματα στην μουσική βιομηχανία. 

"I knew I could sing better than most people, but that didn’t mean I had the confidence to do anything about it". 

Barbara Dickson


Do Right Woman (Decca SKL 5058) 2/71






Τόσο φιλόδοξο όσο και η φωνή της, αυτό το άλμπουμ θα ωφελείτο από ακόμα πιο φιλόδοξες συνθέσεις τουλάχιστον σε μερικά κομμάτια.


Do Right Woman (1971)






Το υλικό, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται μία δόση από παραδοσιακά όπως επίσης και σύγχρονα τραγούδια, ταιριάζει πολύ όμορφα στην Barbara και η φωνή της συναντάει την πρόκληση με άνεση.


The Long and Lonely Winter (1971)






Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι αυτό το άλμπουμ χρονολογείται την εποχή που η ψυχεδελική μουσική έδινε τα πρωτεία στην progressive. Με το μέτριο ύφος του, τις ιδιαίτερες συνθέσεις στα έγχορδα, τον περίεργο στερεοφωνικό διαχωρισμό και την ΄αθόρυβη΄ παραγωγή, ακούγεται απίστευτα αρχαίο. 


A Lover's Ghost (1971)






Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ακούγεται ευχάριστα, καθώς η Dickson ήταν μία εξαιρετική ερμηνεύτρια ακόμα και σε αυτό το αρχικό επίπεδο της μεγάλης καριέρας της, ιδιαιτέρως δε σε μία άριστη ερμηνεία του "Turn a Deaf Ear" του Rab Noake.


Turn a Deaf Ear (1971)





From the Beggar's Mantle Fringed With Gold (Decca SKL 5116) 6/72 














Η Barbara Dickson έχει μία κρυστάλλινη φωνή για το είδος της μουσικής που κάνει και επιλέγει προσεκτικά τα τραγούδια που λέει.


Fine Flowers in the Valley (1972)






Ο Archie Fisher την συνοδεύει με την κιθάρα και την κονσερτίνα, αλλά επίσης γράφει και μερικά τραγούδια... Μία ενδιαφέρουσα, καλά φτιαγμένη συλλογή.


The Morning Lies Heavy on Me (1972)







Πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο άλμπουμ, προσφέρει αγνή παραδοσιακή folk με ωραία ακουστική ενορχήστρωση από τις μουσικές αυθεντίες: Nic Jones, Archie Fisher και Daryl Runswick, αλλά και την ίδια την Dickson. 


Lord Thomas of Winesberry and the Kings Daughter (1972)







Ωστόσο, το απόγειο της καριέρας της ως folk τραγουδίστριας ήρθε 22 χρόνια αργότερα με την κυκλοφορία του Parcel of Rogues-μία απροσδόκητη εκτροπή στο στυλ της ηλεκτρικής folk των Steeleye Span, που ξεπέρασε κάθε τι που είχε κάνει στο παρελθόν. Η Barbara Dickson παραμένει ενεργή και υπέροχη και έχοντας 17 πλατινένιους και χρυσούς δίσκους στο ενεργητικό της, κατέχει την πρώτη θέση στις πωλήσεις δίσκων, ανάμεσα σε όλες τις τραγουδίστριες, όλων των εποχών από την Σκωτία. Άσχετα αν η ίδια το αντιλαμβάνεται διαφορετικά και αντιπαρέρχεται μία τόσο σημαντική πορεία με μετριοπάθεια.

"Singing is not," λέει η Barbara, 

"about technique but what is in your heart. That is the secret"



ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε/Ακούστε επίσης