Αποποίηση Ευθύνης

Δηλώνεται ότι η ευθύνη των αναρτήσεων, καθώς και του περιεχομένου αυτών ανήκει αποκλειστικά στους συντάκτες τους, ρητώς αποκλειόμενης κάθε ευθύνης σχετικά του ιστότοπου. Το αυτό ισχύει και για τα σχόλια που αναρτώνται από τους χρήστες σε αυτό.

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020




MARC BRIERLEY




Unknown Folkies






O Marc Brierley ήταν ένας από τους τόσους νέους που συνωστίζονταν στο Λονδίνο κρατώντας την κιθάρα τους κατά την διάρκεια της έκρηξης από την αναβίωση της folk στα μέσα της δεκαετίας του '60. Ένας θαυμάσιος παίκτης, ήταν επίσης και ένας καλός τραγουδοποιός και τα άπαντα του έχουν από το 2005 επανεκδοθεί σε ένα διπλό CD, με τίτλο Autograph Of Time.

A Presence (I Am Seeking) (1970)







Οι ηχογραφήσεις του ξεκινούν στα μέσα του 1966, όταν η Transatlantic τύπωσε πέντε ενθυμητικά, νοσταλγικά τραγούδια για ένα σπάνιο ΕΡ. Αυτά συμπεριλαμβάνονται ως bonus στο Welcome To The Citadel.

Take Me For a Ride on Your Airplane (1969)




Έχοντας κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 1969, το άλμπουμ αντανακλά τις έντονες εμπειρίες του με τα παραισθησιογόνα (έχει ξεκαθαρίσει ότι τα τραγούδια ήταν εμπνευσμένα κατευθείαν υπό την επήρεια LSD) και-ασυνήθιστα για τραγουδοποιό / τραγουδιστή που εμφανίστηκε μέσω των folk κλαμπ-οι συνθέσεις δείχνουν να ακουμπάνε έντονα στην jazz.

Thoughts and Sounds (1969)





Υπάρχει πολύ υλικό για να μας αρέσει, από το pop "Take Me For A Ride On Your Aeroplane" στο μπαρόκ folk-rock "Vagabond Of Sleep" και το μακροσκελές ψυχεδελικό θέμα που κλείνει τον δίσκο "Thoughts & Sounds" (που ξεκάθαρα αντηχεί σαν το ωραίο κομμάτι που ανοίγει "The Answer Is" στον επίλογο του.

Time Itself (1969)





Πρόκειται για έναν από τους πιο ενδιαφέροντες και αξιόλογους underground δίσκους από τραγουδοποιούς / τραγουδιστές της εποχής του και-πέραν από τα τρακς του ΕΡ-η προσθήκη πέντε rehearsal demos του αρχικού του ντουέτου με τον Steve Cross κάνουν το όλο σετ ένα must have για τους οπαδούς της acid folk.

The Answer Is (1969)





Το δεύτερο άλμπουμ του Marc Brierley έχει περισσότερο χρώμα στις συνθέσεις του από ότι είχε το ντεμπούτο του. Κι αυτό πιθανώς οφείλεται στην παραγωγή από τον παραγωγό του Donovan, Ashley Kozak, ο οποίος έστρεψε τον Brierley σε πιο μελωδικές κατευθύνσεις όμοιες με αυτές που ακολουθούσε και ο Donovan. Εδώ γενικά τα πράγματα κυμαίνονται από ενορχηστρωμένη folk-pop σε jazzy bossa nova και σε πιο μελαγχολικό και ακουστικό υλικό.

The Room (1970)





Το δεύτερο και τελευταίο άλμπουμ του Brierley, Hello, εμφανίστηκε τον Δεκέμβριο του 1969. Μία λιγότερο ενοποιημένη δουλειά από το προκάτοχο άλμπουμ βρίσκει την ασυμβίβαστη προσωπικότητα του άθικτη, αλλά σε αρκετά κομμάτια βαδίζει προς το mainstream, με μερικές πλούσιες θορυβώδεις συνθέσεις και απερίσκεπτα κομμάτια που αφαιρούν την θλίψη από μπαλάντες όπως οι "Today I Feel Like Leaving You", "The Room" και "A Presence (I Am Seeking)", στις οποίες είναι άριστος.

Today I Feel Like Leaving You (1970)





Το τελευταίο θέμα ίσως είναι ότι καλύτερο έχει ηχογραφήσει, με τον αυτοσχεδιασμό στο φλάουτο από τον Harold McNair. Ο Dudley Moore (ο ηθοποιός, τον θυμάστε;) εμφανίζεται στο πιάνο κάπου αλλού σε αυτό το LP.

Lady of the Light (1970)





Το bonus υλικό σε αυτή την επανέκδοση είναι γενναιόδωρο, από ένα σινγκλ που δεν μπήκε στο δίσκο και εννέα ακόμα demos που έγιναν το 1973 για την Island και δεν χρησιμοποιήθηκαν. Τα βιβλιαράκια που συνοδεύουν τα CD περιλαμβάνουν σημειώσεις από τον Brierley και από κάποιους συνεργάτες του, όπως επίσης και σπάνιες φωτογραφίες και ο ήχος σε όλη την διάρκεια είναι υπέροχος, κάνοντας και τα δύο σετ πολύ δελεαστικές προτάσεις. Το site του βρίσκεται εδώ.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε/Ακούστε επίσης