Αποποίηση Ευθύνης

Δηλώνεται ότι η ευθύνη των αναρτήσεων, καθώς και του περιεχομένου αυτών ανήκει αποκλειστικά στους συντάκτες τους, ρητώς αποκλειόμενης κάθε ευθύνης σχετικά του ιστότοπου. Το αυτό ισχύει και για τα σχόλια που αναρτώνται από τους χρήστες σε αυτό.

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019




CAT MOTHER & THE ALL-NIGHT NEWSBOYS



Country Rock 'n ' Roll




Καταρχήν η μπάντα είναι περισσότερο γνωστή για ένα χιτ που είχε το "Good Old Rock N Roll", ένα ποτ-πουρί γνωστών rock 'n' roll θεμάτων, δηλαδή των "Sweet Little Sixteen" του Chuck Berry, το "Long Tall Sally" του Little Richard, το "Chantilly Lace" του The Big Bopper, το "Whole Lotta Shakin' Goin' On" του Jerry Lee Lewis, το "Blue Suede Shoes" του Carl Perkins και το "Party Doll" του Buddy Knox, το οποίο χιτ έφτασε το νο 35 στα καλύτερα τραγούδια το καλοκαίρι του '69, (μπροστά από τον Dylan και πολλούς άλλους διάσημους της εποχής). Μία δουλειά που δεν φημιζόταν ότι είχε κάτι το διαφορετικό να πει, αλλά περισσότερο ήταν η ικανότητα της μπάντας να μιμιθεί τον αυθεντικό ήχο της προηγούμενης δεκαετίας.

Good Old Rock N Roll (1969)


Ότι έχουμε εδώ είναι, όπως με όλα τα καλά γκρουπ (με την έννοια του ευήκοου), ένα τσούρμο τύποι, χαλαροί, ενθουσιώδεις και ανεπιτήδευτα γνώστες της ικανότητάς τους να καταθέτουν μακρόσυρτους, ευαίσθητους ήχους. Είναι συχνό εκείνα τα μη καινοτόμα εμπορικά γκρουπ να είναι αυτά που βγάζουν την πιό άνετα και επίμονα ευχάριστη στο αυτί μουσική. Και αυτό είναι ένα από τα σπάνια εκείνα άλμπουμ που σε βγάζει νοκ-άουτ από την πρώτη φορά που το ακούς, αλλά διατηρεί την έντιμη ευφορία και την ευκρινή μουσική ευαισθησία.

Track In A (Nebraska Night) (1969)


 Το Jazz & Pop έγραφε τον Σεπτέμβριο του 1969: "Υπάρχουν πολύ ελάχιστα γκρουπ τριγύρω που σε κάνουν τόσο ευτυχισμένο, ώστε να θέλεις να πετάξεις όλα σου τα ρούχα και να χορέψεις. Οι Cat Mother μπορούν να το κάνουν αυτό". Ταξίδευαν μαζί με τους Jimi Hendrix Experience για έξι μήνες παίζοντας μπροστά από το κοινό που παραληρούσε στο Λος Άντζελες και στο Σαν Φρανσίσκο. Έπαιζαν με ενθουσιασμό και αυθεντία και αυτές οι δύο παράμετροι φαίνονται ξεκάθαρα σε αυτό το LP. Σπεσιαλιτέ τους... το rock 'n' roll, αλλά και το βιολί!! (ακούστε..)

Bad News (1969)


Οι Cat Mother, ευτυχώς δεν σε φορτώνουν με μουσικά αριστουργήματα ή φανταχτερές συνθέσεις... είναι μόνο μουσική χωρίς φραμπαλάδες, ο τύπος του δίσκου που απλά συνηθίζεις να ξεσαλώνεις όταν όλα είναι τακτοποιημένα για σένα και εσύ ελεύθερος. Σαφές, ανυπόκριτο rock σχεδόν street music. Το καλύτερο κομμάτι του άλμπουμ θεωρείται από πολλούς το "Good Old Rock and Roll" που στο μεγαλύτερο μέρος του είναι ποτ-πουρί. Ο Bob Smith ήταν ένας υποσχόμενος τραγουδοποιός.

Marie (1969)

Ο περισσότερος κόσμος τους θυμάται για τις περιοδείες τους με τον Jimi Hendrix, που έχει κάνει συν-παραγωγή σε αυτό το ντεμπούτο άλμπουμ τους. Η προσέγγισή τους είναι τυπική των κλασσικών rock 'n' roll, αν και υπάρχουν και μερικά πιό slow κομμάτια μέσα. Η μπάντα είναι πολύ δεμένη και ο Charlie Chin παίζει ένα τρομερό βιολί.

Can You Dance To It? (1969)


Highlight για μένα το κομμάτι "Track In A (Nebraska Night)" στην δεύτερη πλευρά, το οποίο κλείνει και το δίσκο.
Το δεύτερο άλμπουμ τους είναι το Albion Doo-Wah (Polydor 24-4023) 7/70. Ένα μεγάλο άλμπουμ, στην μεγάλη, αξιοσέβαστη και μη επιτυχημένη εμπορικά παράδοση φτιαγμένη από γκρουπ όπως οι Mad River. Όπως αναφέραμε και πριν, rock 'n' roll, country και βιολί.

Riff Raff (1970)


Θεματικά πολύ δεμένο, πολύ trippy, παλλόμενο με μία ωραία αστρική ενέργεια. Ήχος της Βόρειας Καλιφόρνιας, ελαφρώς τρελός, country και ...αρχαίος όπως στα αληθινά παλιά χόνκι-τονκ (παρακλάδι της country). Οι Cat Mother παρά τον country ήχο, γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην κάτω ανατολική πλευρά του Μανχάταν και αυτό φαίνεται εδώ πολύ. Όπως έλεγε και το Circus τον Δεκέμβριο του 1970, "Υπάρχει πολύ rock που ελλοχεύει γύρω από τον μινιμαλισμό του βιολιού της Ανατολικής Ευρώπης".

Albion Doo-Wah (1970)


Ακόμα μπορούν να παίξουν instrumental, όπως κάνουν στο "Riff Raff" και στο "Theme From Albion Doo-Wah".
Το νέο σε αυτό το άλμπουμ είναι η αίσθηση της ευκολίας και της άνεσης, που τους κάνει να φαίνονται ακόμα πιό κοντά μαζί, από ότι έκαναν όταν ζούσαν στην Νέα Υόρκη. Είναι σαν αυτή την αίσθηση του κοινόβιου, της κοινόβιας υποστήριξης που διαχέεται σε αυτές τις πρώιμες ηχογραφήσεις στο Σαν Φρανσίσκο. Με κάποιο τρόπο καταφέρνουν να παίζουν hard rock με ένα ειρηνικό, αξιαγάπητο τρόπο. Αυτός είναι ο πιό ευτυχισμένος rock δίσκος που έχει εμφανιστεί στο δρόμο μου. Τον καιρό που το 3ο άλμπουμ τους κυκλοφόρησε ήταν 1972. Το Cat Mother (Polydor, 1972) βρίσκει το γκρουπ να έχει περικόψει το όνομά του σε Cat Mother, με ένα νέο lineup (προστίθενται lead guitar και κρουστά).

Cat Mother - Love Until Your Heart Breaks (1972)


Πιό rock ήχος, τσεκάρετέ το! Κρουστά και όργανο σε πρώτη διάταξη. Ένα άλμπουμ που μαζί με το τελευταίο τους Last Chance Dance (Polydor, 1973), ήταν και το τέλος της δισκογραφικής δουλειάς του γκρουπ, αν και συνέχισε να εμφανίζεται live μέχρι το 1977.

Cat Mother - Redwood Blues (1973)





 ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε/Ακούστε επίσης